The Versatile Blogger Award

The English version can be found below.

 

Een tijdje terug werd ik door Lisa uitgedaagd om mee te doen aan The Versatile Blogger award. Het leek mij wel leuk om deze uitdaging aan te gaan en ik ga zeven feitjes over mezelf delen met jullie. Daarna moet ik een aantal (15) mensen taggen om deze award ook toegewezen te krijgen. Ik weet niet of ik aan vijftien ga komen, maar het lijkt mij wel leuk om deze toe te wijzen aan andere blogger bij wie ik dagelijks hun blog bezoek.

Laten we de zeven feitjes maar gauw bekijken.

  1. Wisten jullie dat ik over een periode van 9 jaar amper gelezen heb. Ik zat op de unief en ik vond het zo’n zware studie dat ik geen tijd meer had om te lezen. Geleidelijk aan las ik dan ook niet meer en na mij studies heeft het dan nog twee jaar geduurd vooraleer ik weer tijd maakte om te lezen. Wat ben ik blij dat ik deze stap terug gezet heb.
  2. Ik heb naast mijn boeken blog ook nog een beauty- en lifestyleblog, inclusief bordspelletjes: beautifulday4makeup
  3. Ik ben een nutteloze feitjes database. Waarom weet ik niet, maar nutteloze feitjes worden zo makkelijk in mijn hoofd opgeslagen en ik onthoud deze erg lang. Dit komt meestal handig van pas bij een quiz
  4. Mijn passie voor lezen heb ik gekregen door mijn mama. Zij spoorde mij van jongs af aan om te lezen en mijn fantasie op deze manier te ontwikkelen
  5. In het dagelijks leven ben ik altijd bezig met cijfertjes en geef ik in de zomer bijles wiskunde. Dat is iets helemaal anders dan bloggen natuurlijk.
  6. Mijn ringvinger van mijn linkerhand is licht misvormd. Toen ik klein was, heeft iemand er per ongeluk een deur op gesmeten, waardoor ik het topje bijna kwijt was. Thank god for modern medicine!
  7. Vroeger kleurde ik mijn haar nooit en ik had altijd schrik om dit te doen. Sinds ik echter deze stap ooit zette drie jaar geleden is mijn haar al tijden niet meer niet gekleurd geweest. Meestal ga ik voor mahonie, maar nu zit ik te denken aan een blode kleur.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze feitjes te lezen. Nu is het tijd om wat collegabloggers te nomineren. Zelf vind ik dat de volgende bloggers deze award ook zeker verdienen:

  1. Tessa Heitmeijer
  2. Tea Time Books
  3. Myperfectbooklife
  4. Boeklover
  5. Leesdame
  6. Feel the future
  7. Biebmiepje
  8. Live, Love and Books
  9. Boekenz
  10. Dream to Read
  11. Read a Book
  12. How About a Book
  13. Boekboetiek
  14. Daisies on Bookshelves
  15. Nerdy Geeky Fanboy

 

Some time ago I was nominated by Lisa for The Versatile Blogger award. It seemed a fun challenge to me and I want to share seven facts about myself. Afterwards I have to tag 15 people to receive this award. I don’t know I will reach fifteen, but it seemed fun to nominate bloggers of which I visit their blogs daily.

Let start with the seven little facts

  1. During a period of 9 years I barely read a book. I was at university and I my study was so rough that I hadn’t time to spare to read. After some time I just quit reading and after succeeding I still was two years before I picked up reading again. I’m very happy that I made the step again!
  2. Next to this blog I also have a beauty and lifestyleblog, including board games: beautifulday4makeup
  3. I’m a database for useless facts. I don’t know why, but they’re saved so easily in my head and I remember these very long. This is usely very handy during a quiz.
  4. My passion for reading was fed by my mother. She supported my reading habbits from a very young age and helped develop my fantasy in this way.
  5. In daily live I’m working with numbers and in summer I teach mathematics. That’s something totally different to blogging of course.
  6. My ring finger of my left hand is slightly deformed. When I was little, someone has thrown a door on it by accident. I almost lost the top of my finger. Thank god for modern medicine!
  7. Before I never colored my hair and was scared to start doing this. Since I did it once though, around tree years ago, my hair was never uncolored again. Normally I go for a mahonie color, but now I’m thinking about a blonde color.

I hope you liked reading these facts. Now it’s time to nominate some other bloggers. I think the following bloggers also deserve this award!

  1. Tessa Heitmeijer
  2. Tea Time Books
  3. Myperfectbooklife
  4. Boeklover
  5. Leesdame
  6. Feel the future
  7. Biebmiepje
  8. Live, Love and Books
  9. Boekenz
  10. Dream to Read
  11. Read a Book
  12. How About a Book
  13. Boekboetiek
  14. Daisies on Bookshelves
  15. Nerdy Geeky Fanboy
2 gedachten over “The Versatile Blogger Award

  1. He, ik ben weer getagd! Ik had deze award al gedaan een weekje terug, maar misschien ga ik wel opnieuw 7 feitjes op mijn blog zetten šŸ™‚ En de studie klinkt heel moeilijk, wat heb je gestudeerd? Zelf doe ik ook een studie met cijfertjes, namelijk Economie en Bedrijfseconomie šŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

