The Social Media Book Tag

The English version can be found below

Hoi hoi,

Toen ik laatst bij adorable books aan het surfen was, zag ik daar een erg leuke tag. Natuurlijk wou ik deze ook invullen en vandaag is de dag hiervoor gekomen :).

Twitter – Je favoriete dunne boek (minder dan 200 bladzijden)

78411

De boeken van Lemony Snicket zijn erg dun, waardoor je ze snel tussendoor kunt lezen. Hoewel ze echter zeer dun zijn, zijn de verhalen erg leuk om te lezen, hoewel de opbouw van de verschillende boeken natuurlijk gelijkaardig is.

Facebook – Een ondergewaardeerd boek dat je zo leuk vindt dat je het met iedereen moet delen

Sinds een tijdje ben ik lid van Librarything en kan ik daar af een toe boeken testen. Meestal zijn deze boeken niet zo bekend, terwijl ze echt wel wat meer bekendheid verdien. Ik twijfel hier bij twee boeken, want ik kan niet kiezen, daarom geef ik ze gewoon allebei:

2338225425123492

Ioana Visan – Broken People

Kate Avery Ellison – The Season of Lightning

Pinterest – Een boek met illustraties

Aangezien ik weinig comics lees, kan ik hier snel mijn keuze maken: The sculptor van Scott McCloud

the sculptor

Instagram – Een boek met een schitterende kaft

Hmm. Deze vind ik moeilijk. Ik ben even in mijn goodreads gaan bladeren. Dit is voor mij een heerlijk romantische cover bij één van mijn laatst aangekochte boeken:

Wither van Lauren DeStefano

8525590

Gelukkig hebben ze bij de Nederlandse versie dezelfde cover behouden.

Youtube – Een boek met zulke mooie omschrijvingen dat je het voor je ziet.

Dan kies ik voor de Lunar Chronicles serie van Marissa Meyer. Ik verlang al naar het laatste boek van deze serie. Nog twee weekjes wachten, want ik heb Winter al gepre-ordered 🙂

4166c0+ZeXL._SX322_BO1,204,203,200_ download 18716399 22489107

Wattpad – Een boek waarvan je zou willen dat je het zelf had geschreven.

Wattpad heb ik zelf niet en heb er bijgevolg ook geen ervaring mee. Hmm, hierover heb ik eigenlijk nog niet nagedacht. De boeken van de Legend serie van Marie Lu vind ik wel erg goed, dus deze zou ik met plezier onder mijn naam zetten 🙂

1001004011832481 51wz1nBLFVL._SX323_BO1,204,203,200_ 17931425

 

 

 

Hai,

Lately I was browsing on the blog of Adorable books, and I found a very fun tag over there. Off course I wanted to fill this one in and the day for that has arrived.

Twitter – Your favorite thin book (less than 200 pages)

78411

The books of Lemony Snicker are super thin, which causes them to be read inbetween. Though they are very thin, they are fun to read. One little disadvantage is that the scheme of the different books in the series is the same.

Facebook – A book that you loved to read, but that is not appreciated enough

Since a short while I’m a member of Librarything and I’m in luck that I sometime can read a book from a giveaway. These book are often not very know, although they should deserve it. I’m hesitant about two books and I cannot choose. Therefore I just give them both.

2338225425123492

Ioana Visan – Broken People

Kate Avery Ellison – The Season of Lightning

Pinterest – A book with illustrations

Because I don’t read a lot of comics I am able to choose this one very quickly: The Sculptor of Scott McCloud

the sculptor

Instagram – A book with a beautiful cover

Hmmm, I found this one very difficult. Therefore I went and checked my goodreads. In the end I found a beautifully romantic cover on one of my last bought books: Wither of Lauren DeStefano

 

8525590

Youtube – A book with such beautiful descriptions that you can see it before your eyes

Then I choose the Lunar Chronicles Series of Marissa Meyer. I’m waiting to read the last book in this series. Luckily it’s only two more weeks, because I pre-ordered Winter!

4166c0+ZeXL._SX322_BO1,204,203,200_ download 18716399 22489107

Wattpad –A book that you would have loved to written it yourself

I don’t have Wattpad myself and therefore I don’t have any experience with it. Hmmm, I haven’t thought about this before. The books of the Legend Series of Marie Lu were written lovely, so I would have fun with putting my name on them 🙂

1001004011832481 51wz1nBLFVL._SX323_BO1,204,203,200_ 17931425

2 gedachten over “The Social Media Book Tag

Geef een reactie

