Serena’s Stijlgids/Serena’s Styleguide – Serena Verbon

The English version can be found below.


25474992.jpgTitel
: Serena’s Stijlgids

Auteur: Serena Verbon

Verschenen: April 2015

Pagina’s: 192

Uitgever: Schuyt & Co Brandt

Serena’s Stijlgids: een must have voor iedere vrouw die houdt van beauty, mode, koken en interieur. Elke dag komen er 55.000 bezoekers op haar blog Beautylab.nl, waarop ze iedere dag twee artikelen plaatst. Beautylab is haar hobby, haar passie en haar werk in één, en vormt een belangrijk onderdeel van haar leven.

Serena Verbon (1984) studeerde in 2006 af in Molecular Biology aan de Hogeschool Utrecht. Tijdens haar werk als farmaceutisch analist in een ziekenhuisapotheek, startte ze een blog, Beautylab.nl. Toen haar blog steeds succesvoller werd, besloot ze in september 2011 haar hart te volgen en haar labjas aan de wilgen te hangen. Sindsdien is ze fulltime blogger voor Beautylab.nl, dat inmiddels is uitgegroeid tot een van de grootste online platforms van Nederland.

Tijdens de sale op Boozyshop vond ik deze Stijlgids van Serena. Diegenen die mij al langer volgen, weten dat ik ook een beautyblog heb naast deze blog. Daardoor volg ik haar blog al lang en wist ik dat ze ook een boek had geschreven. Op Boozyshop had deze een aangenaam prijsje en uiteindelijk betaalde ik inclusief verzendkosten ongeveer 13.50 euro. Deze ging heel erg snel in mijn mandje.

Ik heb dit boek op slechts één avond uitgelezen. De laatste tijd had ik wat internet problemen, dus ik besloot wat te lezen. Mijn oog viel snel op dit boek. Het boek lijkt op een blog in een boek en het meeste kun je dan ook online terug vinden. Het is echter heel duidelijk en goed samengesteld, waardoor je snel de info kunt terug vinden die je zoekt. Daarenboven zitten er ook heel mooie foto’s in het boek. Het is een heel leuk boek.

Dit boek heeft mijn inspiratie doen bruisen en onmiddellijk had ik wat ideëen voor een blog. Dat is wat ik verwacht van zo’n doe/infoboek van een blogger.

Bol – 22.50 euro

25474992Title
: Serena’s Stijlgids

Author: Serena Verbon

Published: April 2015

Pages: 192

Publisher: Schuyt & Co Brandt

Serena’s Styleguide: a must have for every woman who loves beauty, fashion, cooking and interior. Everyday 55000 visitors visit her blog beautylab.nl, where she posts 2 articles a day. Beautylab is her hobby, passion and work in one and this forms an important part of her life.

Serena Verbon (1984) graduated in 2006 in Molecular Biology at the Hogeschool Utrecht. During her work as farmaceutical analyst in a hospital pharmacy, she started a blog, beautylab.nl. When her blog grew more and more succesful, she decided to follow her heart and quit her daytime job. Since then she is a fulltime blogger for beautylab.nl, which has grown to one of the biggest online platforms of the Netherlands.

During a sale on the webshop Boozyshop.nl I found this styleguide fo Serena. Visitors which follow me a bit longer, know that I have a beautyblog next to this blog. Therefore I follow her blog already a long time and I knew she had written a book. On Boozyshop this book had a very favorable price and including delivery costs I paid 13.5 euros for this book. This book went very quickly in mijn bag.

I read this book in one sitting. During this time I had internet problems, so I decided to read a bit. My eye fell on this book in my collection. The book seems like a blog in print and most of this stuff you can also find online. The book is very clear and has an easy lay-out. This cause you to find the info that you’re looking for very quickly. Next to it the book is filled with beautiful pictures. It is a very lovely book.

This book caused my inspiration to rise to a peak and I immediatly had some ideas for my blog That’s what I am looking for in a DIY/Information book of a blogger.

 

 

 

Geef een reactie

