Sneeuw Werk/Snow Job van/by Debbie Brown

The English version can be found below.


26828415Titel
: Snow Job

Auteur: Debbie Brown

Verschenen: October 2015

Pagina’s: 260

Uitgever: Sly Fox/Ravenswood publishing

Wanneer de NY scheidingsadvocaat, Sarah Lindquist, even haar kantoor verlaat om luchtje te scheppen vooraleer haar volgende klant komt, is het laatste ding dat ze verwacht dat ze in het midden van Colorado Rockies te eindigen. Daar staan twee park rangers bij haar. Deze rangers zijn ex-militairen die ervan overtuigd zijn dat iemand haar uit de weg wil, maar hoe kunnen ze vinden wie dit is, zonder haar leven in gevaar te brengen en zonder hen te laten weten dat hun opzet mislukt is?

Ik ontving dit book als een leesexemplaar/ebook van Librarything. Deze laatste site is trouwens erg interessant om nieuwe boeken uit te proberen en te leren kennen

Sarah Lindquist is het hoofdpersonage in dit boek. Ze is een sterke, vrijgevochten vrouw. Ik hou wel van deze vrouwen, die zich niet afhankelijk maken van een man In de tijd van tegenwoordig vind ik dit niet meer realistisch.

Het verhaal zelf is erg spannend en ik wou erg graag weten hoe ze zich al deze problemen op de hals gehaald heeft. Daardoor leest het boek erg vlot en je ziet allemaal prachtige taferelen voor je. Ik vond het boek beschrijvend, waardoor ik het mij makkelijk kon voorstellen, maar niet te. De avonturen van Sarah en haar ex militairen hebben voor een aantal aangename uurtjes gezorgd bij mij.

Bol – 3.71 euro

Bookdepository – 14.96 euro

26828415Title
: Snow Job

Author: Debbie Brown

Published: October 2015

Pages: 260

Publisher: Sly Fox/Ravenswood publising

When NY divorce lawyer, Sarah Lindquist, stepped out of her office to clear her mind before her next client showed up, the last thing she expected was to come to in the middle of the Colorado Rockies, with two park rangers standing over her.
The ex-military rangers are convinced someone wants her out of the way, but how do they find out who, without putting her life at risk and letting that ‘someone’ know they’ve missed the target?

I received this book as an review ebook on Librarything. This last site is very interesting to try and experience new books.

Sarah Lidquist is the protagonist in this book. She a stongwilled, free woman. I love women which are not dependent on a man. In the current time I wouldn’t find that realistic anymore.

The story itself is very exciting and I would love to know which caused her to have all these problems. Therefore the story is very fluent and while reading you imagin beautiful sceneries. The book is descriptive, which made it easy for me to see those situations, but the descriptiveness is not overdone. De adventures of Saran and her ex militaries cause some lovely hours of reading for me.

Amazon – 8.48 pounds

kindle e-book – 4.07 dollar

Geef een reactie

