How Blogs Work – Stephanie Duval

9200000030244705Titel: How Blogs Work

Auteur: Stephanie Duval

Verschenen: September 2014

Pagina’s: 256

Uitgever: Lannoo

Bloggen wordt steeds populairder. Maar waar moet je aan denken wanneer je een blog wilt opstarten en wat kunnen de gevolgen hiervan zijn. Hoe zorg je ervoor dat mensen jouw blog vinden en je blijven volgen. Wat moet je doen (of juist niet doen) om geld te verdienen met je blog. Al deze en andere vragen worden in dit boek beantwoord aan de hand van de ervaringen van de auteur zelf. Alles wordt op een vriendelijke en informele manier uitgelegd, vergezeld door vele tips en tricks. Tussendoor staan interviews met andere ervaren bloggers die hun ervaringen delen en tips geven. Een handig boek voor iedereen die zich bezighoudt met bloggen, of degene nu beginnend is of al langer een blog heeft.

Dit was vroeger een van de blogboeken die je moest lezen. Daarom wou ik deze ook een kans geven. Stephanie Duval, de schrijfster van dit boek is een bekende blogger, die al meer dan 10 jaar blogt. Voor dit boek heeft ze ervaringen gebruikt en de ervaringen van andere topbloggers. Hiermee wilde ze een inspirerend boek vol praktische tips & tricks samenstellen.

Zelf heb ik het boek ook gelezen en zelf vloog ik door de eerste hoofdstukken. Zelf heb ik al blogger al wat ervaring, maar ook ik heb er mee bijgeleerd, vooral op het vlak van social media. De laatste hoofdstukken waren voor mij iets minder interessant, want het ging meer over het commercieel maken van je blog. Voor mij is dit nog ver van mijn bed show, want zo groot ben ik niet. Wel vond ik het ook nog steeds interessant om te lezen, want je weet natuurlijk nooit.

Zelf las ik het boek als ebook op mijn gsm. Je kunt echter ook de paperback kopen bij bol en dan betaal je 19.99 euro.

Wat is jullie blogboek toptip?

 

This book is not available in English.

6 gedachten over “How Blogs Work – Stephanie Duval

Plaats een reactie